Vitaelife Pharma Vitamin D3 – názory, cena, kde koupit, lékárnu, je to za to?

[Celkem: 0    Průměr: 0/5]

Vitamin D3, je jednou z nejdůležitějších součástí výživy pro naše tělo. D3 nebo cholecalciferol je jediný vitamin, který je produkován v lidském těle, když je vystavena ultrafialovému záření ze slunce, a hraje významnou roli v naší celkové zdraví. To je také často označován jako „ slunci vitaminu “ a ve skutečnosti je jak vitamínů a hormon.

Použít

  1. Vitamin D3 podporuje vstřebávání vápníku je důležitý pro zdravé kosti a zuby.
  2. poruchy kostí

  3. zachází, jako je revmatoidní artritida.
  4. přeměněn na hormon lidské tělo kalcitriol, který řídí hladinu vápníku a fosforu, a metabolismus kostí a neuromuskulární funkce.

Nedostatek vitaminu D3

Cholekalciferol je jedním z nejvíce podceňovaný vitamínů. Není pochyb o tom, že velké množství lidí, kteří trpí jeho nedostatkem. Tento vitamín je nezbytný pro zdraví kostí, a aniž by dostatečně v těle, tělo je schopen vstřebat dostatek vápníku. Tak, to bude mít negativní vliv na vaše kosti.

Bezpečná hranice pro konzumaci cholekalciferolu je 10.000 mezinárodních jednotek (IUS).

Příčiny nedostatku vitaminu D3

Vitamin D3 se vyrábí především z vystavení slunečnímu záření. To znamená, že hlavní příčinou deficitu jsou také spojeny s tímto faktorem – lidé nemají dostatek slunečního světla. A protože tento vitamín je poměrně vzácný v potravinových zdrojů, většina lidí nejsou schopni se dostat požadovanou dávku vitaminu D3 a výrobků.

nedostatečné expozici slunečnímu záření

Náš organismus potřebuje ultrafialové sluneční paprsky vyrábět cholekalciferol. Alespoň jsme denně potřebovat asi 15 minut pobytu na slunci. Avšak ti z nás, kteří jsou většinou doma, nebo žijí v oblasti, kde je málo slunce, není schopen získat doporučenou hodnotu expozice a trpí jeho nedostatkem.

Doporučit  Princess Hair - názory, komentáře, cena, kde koupit

Použití opalovacích krémů

Strach z rakoviny kůže nás nutí používat opalovací krém. Nicméně, opalovací krém s vysokým SPF brání vstřebávání prospěšné množství slunečního světla potřebných k výrobě vitaminu D3.

stáří

S věkem naše tělo se stává méně připraven k výrobě dostatečného množství tohoto vitamínu. Starší lidé potřebují dodatečný brát to v souvislosti s zhoršení funkce ledvin.

Nedostatečný příjem s jídlem

Ačkoliv cholekalciferol se může syntetizovat vystavení slunečnímu záření, existuje řada produktů, které mohou také sloužit jako zdroje tohoto vitamínu.

Dobrým zdrojem vitaminu D3 je ryba, zejména z lososa, tuňáka, sardinky a rybí výrobky, jako jsou tresčích jater a rybí olej. V malých množstvích vitaminiziruet D3 je přítomen v mléko, vejce, chleba a obilovin.
tedy vegetariáni jsou více pravděpodobné, že trpí nedostatkem vitaminu D3.

V případě deficitu pomocí vitaminových doplňků D3.

Rizikové faktory

Existují kategorie osob, které jsou s největší pravděpodobností trpí nedostatkem vitaminu D3, neboť jejich potřebu vitaminu D3 více než ostatní:

  1. Těhotné ženy nebo kojící ženy, zejména mladé ženy a mládež.
  2. Kojenci a děti mladší 5 let.
  3. Lidé ve věku 60 let a starších.
  4. Lidé s tmavou barvou pleti.
  5. OL>

    Symptomy nedostatku vitaminu D3

    Symptomy nedostatku vitaminu D3 lze snadno identifikovat a v rozmezí od jednoduché vážné. Mohou být rozděleny do tří kategorií, a to:. Spojených s kůží, štítné žlázy a neurologických symptomů

    1. Pleť.

    Suchá kůže je nejčastějším příznakem nedostatku cholekalciferolu a většinou dochází z důvodu nedostatku antioxidantů. Vitamin D3 hraje důležitou roli při zastavení předčasnému stárnutí, aby vaše pleť pružná a pomáhá v boji proti kožní problémy, jako je lupénka a akné.

    2. Štítná žláza.

    Vitamin D3 je nezbytné pro správnou funkci štítné žlázy, je životně důležité pro syntézu svých hormonů, jakož i pro léčení chorob, spojených s ním.

    3. Neurologické příznaky.

    Mnoho trpí neurologickými příznaky nedostatku vitaminu D3. Cholekalciferol pomáhá kontrolovat uvolnění kosterních i nedobrovolné svaly. Symptomy nedostatku vitaminu D3 patří křeče a zúžení krevních cév, což vede k zvýšení krevního tlaku, čímž se zvyšuje pravděpodobnost migrény a bolesti hlavy. To vše v konečném důsledku vede k úzkosti, deprese, nespavost a beznaděje, nebo v extrémních případech, schizofrenie.

    4. Křivice.

    Vitamin D3 hraje roli ve zdraví kostí usnadněním vstřebávání vápníku. Křivice je nejzřetelnější příznak jejího nedostatku. To je způsobeno především, na neschopnost organismu vázat a absorbovat vápníku a fosfátů.

    5. Kognitivní problémy.

    Vitamin D3 také hraje důležitou roli pro zdraví našeho mozku. Studie ukazují, že lidé s nedostatkem cholekalciferolu mají špatnou mentální funkce. Starší lidé jsou zvláště potřebují další příjem tohoto vitamínu v doplňcích.

    onemocnění způsobené nedostatkem vitaminu D3.

    Nedostatečná hladina vitaminu D3 je spojena s těmito onemocněními:

    1. Deprese.

    Nedostatek cholekalciferolu je docela běžné u starších osob a může vést k celé řadě psychických a neurologických poruch. To je nevýhoda ve špatné náladě a kognitivních funkcí, včetně Alzheimerovy choroby. Vedlejší účinky nedostatku vitaminu D3 patří změny nálady, jako jsou deprese, zejména sezónní afektivní poruchy, problémy s pamětí a koncentrací, protože tento vitamín je nezbytný k vytvoření stavební bloky, které produkují neurotransmitery podílejí na udržování emocionální rovnováhu. Tedy lidé, kteří většinou zůstávají v místnosti často trpí úzkostí a depresí.

    2. Kostní onemocnění.

    Vitamin D3 je známý pro svou schopnost zlepšit zdraví kostí a pohybového. Nedostatek tohoto vitamínu způsobuje osteopenii a způsobuje osteoporózu. Nedostatek cholekalciferol také přispívá ke svalové slabosti, čímž se zvyšuje nebezpečí pádů a zlomenin.

    3. Bolesti zad.

    Podle posledních studií, nízké hladiny vitaminu D3 přispívají k rozvoji chronické bolesti zad u žen.

    4. vypadávání vlasů.

    Je to opravdu úžasné, ale nedostatek vitaminu D3 je také spojena s vypadáváním vlasů. Některé studie zjistily, že lidé s nedostatkem vitaminu D3 často trpí vypadáváním vlasů.

    5. Revmatoidní artritida.

    Revmatoidní artritida je bolestivé autoimunní onemocnění, které nastane, když jsou tělesné tkáně napadena vlastním imunitním systémem. Vyznačuje se otokem a silné bolesti kloubů. Vitamin D3 pomáhá při regulaci imunitního systému a prevenci tohoto onemocnění.

    6. Roztroušená skleróza.

    Roztroušená skleróza je stav, při kterém imunitní systém napadne myelinové pochvy nervových vláken, povlak, který chrání nervové buňky. Odpovídající hladiny vitaminu D3 má ochranný účinek, a proto se snižuje riziko vzniku roztroušené sklerózy.

    Čištění.

    Pojďme se podívat na způsoby, jak léčit nedostatek D3.

    Vitamíny D3

    1. Dostatek slunečního světla je nejúčinnější způsob, jak zvýšit hladinu vitaminu D3. Perfektní množství slunečního světla, které vaše tělo musí absorbovat závisí na typu pleti. Lidé s tmavou pletí potřebují delší pobyt na slunci, ale většinou doporučuje expoziční doba se pohybuje v rozmezí od 5 do 24 minut. Nejlepší čas na slunci od 11 hodin až 3 hod V období od dubna do srpna.

    2. Products.

    Některé potravinové zdroje, jako je hovězí játra, sýr, vejce a tučné ryby obsahují určité vitaminu D3. Rybí olej je důležitým zdrojem tohoto vitamínu. Kromě toho, opevněné mléko a některé šťávy obsahují také cholekalciferol. Tak, další způsob, jak zvýšit úroveň vitaminu D3 je zvýšit spotřebu těchto produktů.

    3. Doplněk s vitaminem D3.

    Některé doplňky, předpis, mohou pomoci kompenzovat nedostatek vitaminu D3. Měly by však být přijata pod lékařským dohledem, protože jejich příjem mohou být doplněny různými vedlejšími účinky nebo způsobit alergické reakce.

    Vitamin D3 hraje důležitou roli v udržování celkové zdraví. Vitamin D3 by neměl být brán na lehkou váhu, protože to vede k řadě zdravotních problémů. Prevence a léčba jeho nedostatek není pouze zlepšuje zdraví kostí, ale také minimalizuje riziko vzniku některých chorob.

Doporučit  Artrolux+ - názory, komentáře, cena,
Anežka Marešová
About Anežka Marešová 118 Článků
Vypadá to, že to může být klamání, když přijde Anežka Marešová, ale možná nejdůležitější je to, že je to zdvořilý a zábavný milující. Samozřejmě, že je také flexibilní, sdílený a metodický, ale je mnohem méně prominentní, zvláště ve srovnání s impulsy, dobře. Jejich zdvořilost, nicméně, je to, co je velmi miloval. Přátelé se často spoléhají na svou objektivitu vždy, když potřebují pomoc nebo pomoc. Nikdo samozřejmě není dokonalý a Katie má zkažené nálady a dny. Její náročná povaha a vztek představují spoustu problémů a negativně ovlivňují vše kolem. Naštěstí její zábava milující příroda pomáhá ujistit se, že v těchto dnech je jen málo a daleko.

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*