Šenovská bašta

Těšínská 698

Komentáře

Od nejstarších po nejnovější.

Původní hodnocení z 24.7.2009
Hodnotitel: Petra
známka 5

Pokud mám tuto restauraci hodnotit z hlediska ochoty přinést vodu z vodovodu k jídlu, musím hodnotit známkou 5. Objednala jsem si rybízové Cappy a chtěla jsem jej dolít do půllitru vodou. Bylo mi servírkou sděleno, že mají zákaz dolévat vodou z vodovodu. Na můj dotaz Proč? nedokázala bohužel servírka odpovědět. Provozní v době oběda bohužel v restauraci nebyla, takže jsem se nedozvěděla, kdo jim toto nařízení nakázal.

admin, 28. 7. 2009 – 20:45 #

Můžu se Vás Petro zeptat, z jakého důvodu se dožadujete sdělení interního nařízení zmíněné restaurace? Pokud vodovodu nemají na nápojovém lístku a odmítají Vám jí podat nemáte právo vyzvídat od kohokoliv s personálu důvod. Prostě mají zákaz a to Vám bohužel MUSÍ stačit.

turtle, 28. 7. 2009 – 23:47 #

Přesně jak píšete – nám to určitě stačí. Prostě je to podnik, kde nedávají vodovodu a basta. Bez důvodu (pro veřejnost).

Z druhé strany: kde vy mate důvod k vašemu tvrzení, že se host nemůže slušným způsobem dožadovat vysvětlení (na cokoli). A v případě, že mu tuto informaci není schopen poskytnout obsluhující personál, tak má možnost se dožadovat vysvětlení od “vyšší” instance (majitel, provozní, šefkuchař). Nikdy jsem neslyšel, že by _tohle_ bylo něco proti něčemu.

To co říkáte vás učili na hotelové škole? Pokud ano, tak pro upřesnění prosím o rok.

Přeji hezké počasí na Malorce a málo hostů dožadujících se vysvětlení od majitele (aby vás to neodtrhovalo od pečlivě-kritického sledování těchto stránek ). Ale jinak opravdu díky za některé postřehy.

mkuna, 29. 7. 2009 – 10:09 #

Nemáte zač, pane Kuna. Mě to vyzvídání hostů” proč” přijde nemístně vlezlé, až drzé. Svůj důvod jsem vysvětlil nahoře, Vám však nestačí. Takže ještě jednou a začnu tedy otázkou na Vás:
Proč bych měl někomu vysvětlovat, proč odmítám podat potravinu, či nápoj, který prokazatelně v restauraci mám, avšak nefiguruje na jídelním lístku??? Řekněte mi jeden jediný ROZUMNÝ důvod, prosím.
Jinak aby nedošlo k omylu- já Váš projekt podporuji, avšak pravidla by měla být nastavena na úroveň roku 2009, ne 1989.

turtle, 29. 7. 2009 – 10:37 #

Asi si nerozumíme: já se zeptám servirky-číšníka proč ne a ona-on mi neodpoví nebo řekne že neví a já se zeptám, zda mi může zavolat někoho kdo odpověď zná. Co je na tom špatně?

Když se budu ptát na to, proč mají na záchodě jen jeden mokrý plátěný ručník nebo proč je salát Cesar z hlávkového salátu s kukuřičkou z konzervy tak vám to divné připadat nebude? Já si pamatuji od dědečka, který začínal jako pingl na place za první republiky mimochodem větu, že “host má vždy pravdu”. To se dnes asi nedá až tak jednoduše použít, ale to jádro je stále stejné. Ten, kdo u vás utrácí peníze má nárok na informace o čemkoli co souvisí s restaurací a jídlem pokud tak činí slušnou formou. Ať vám to připadá rozumné či nikoli (pokud neprovozujete “Hospodu na mýtince” samozřejmě). Zeptat se na důvod není nic “z roku 1989″.

Jinak díky za podporu.

mkuna, 29. 7. 2009 – 11:42 #

Ne, to není rozumný důvod. Špinavý ručník a nesprávná kombinace jídla stojí za odpověď, s tím s Vámi naprosto souhlasím.
Jde však o to, že hosté jsou zde na webu nabádáni k cílenému vytrapování obsluhujícího číšníka, provozního, či dokonce samotného provozovatele…. Jejich odpovědi pak vystvujete na veřejném webu k všeobecnému obveselení všech ostatních návštěvníků webu.
Mě to nepřijde fér, zákazníkovi musí stačit odpověď ” máme to zakázané”, neboť to je právě ten důvod, po dalším je naprosto zbytečné pátrat.
Doba se změnila, uvědomte si, že elegance a profesonalita prvorepublikových číšníků je dávno ta tam. A bohužel nejen jich.

turtle, 29. 7. 2009 – 12:23 #

Přidat komentář

Zde jsou komentáře povolené pouze pro registrované uživatele. Registrace. Jste již registrován(a)? Přihlášení.



© 2008 Vodovoda . A děkujeme za návštěvu!