Noi

Újezd 19, Praha 1

Komentáře

Od nejstarších po nejnovější.

Kunová:
Původní hodnocení (28.3.2009):
Hodnotitel: Kunová
známka 2

Vodu na požádání přinesli ve větším džbánku bez nejmenších problémů.

Noi je thajská restaurace. Jídlo bylo velmi kvalitní, obsluha rychlá, na jídlo jsme čekali snad jen 10 minut. Vodu přinesli perfektně vychlazenou, ale nepřechlazenou tak, jak bývají minerálky.Musím říci, že bylo příjemné se po lehce ostřejším jídle napít bez omezení.

Kunová:
Máte někdo stejnou nebo naopak opačnou zkušenost s touto restaurací?

admin, 28. 3. 2009 – 19:45 #

Michal Čáp:

Datum návštěvy: 23.6.2009
známka 5

Zcela odlišné zkušenosti, než zde popsané hodnocení 2. Dali jsme si 2 hlavní jídla, předkrmy, láhev vína. U objedávky jsem požádal o džbánek vody. Po odmítnutí jsem argumentoval, že jsem četl, že vodu poskytují. Obsluha odvětila, že to byla výjimka a že to mají zakázáno. Za naši útratu 900,- by je trocha vody nevytrhla. My už sem nepůjdeme. Jídlo bylo bezva, ale hlučná restaurace, pomalejší obsluha a láhev balené minerálky za 110,- za to nestojí.

Kunová:
Případ této restaurace je nešťastný. Poté, co jsme ji poprvé navštívili, přišel od manažera mail, v němž vyjadřoval nesohlas s tím, že jsme vodu dostali a pravděpodobně nalévání vody svým zaměstnancům zakázal. Napsal poměrně rozsáhlé vysvětlení, které – ač bychom nemuseli souhlasit – mělo hlavu a patu. Bohužel však nechtěl své stanovisko na webu zveřejnit.

Navrhuji tedy ještě jedno přetestování a poté změnu hodnocení v základní tabulce.

admin, 28. 6. 2009 – 11:33 #

Tento případ mě nádherně pobavil. Doufám, že všichni manageři restaurací vezmou rozum do hrsti stejně jako tento.
Útrata 900 korun – to zní jako vysoká částka- co vše jste prosím konzumovali, že si vynucujete vodovodu zdarma, pane Čáp?

turtle, 28. 6. 2009 – 11:46 #

Kunová to turtle:
Moc nerozumím – hodnotitel uvedl, že si dali ve 2 lidech každý předkrm, hlavní jídlo a víno a utratili 900 kč. To vám připadá málo ? Krom toho si vodu nevynucovali , ale normálně se zeptali…..
Váš přístup mi hodně připomíná, v jakém režimu jsme tak dlouho žili. To vypadá, jako by si host měl ze všeho nejraději objednat to nejdražší jídlo i pití, zaplatit a pak odejít s tím, že si vlastně vzpomněl, že drží dietu. To by bylo něco !!! žádné špinavé nádobí, rychle by se uvolnilo místo pro jiného…..

admin, 28. 6. 2009 – 13:27 #

Mýlíte se, paní Kunová.
Je velmi podstatné, za jaké druhy pokrmu hosté 900 korun utratili. Mimochodem Thai restauranty vzhledem k používaným surovinám jsou všude ve světě velmi drahé, takže tím chci říci, že je velký rozdíl utratit 900 kč v Hospodě “U Pepíka” v Pňovanech za pár dvanáctek a gothaj s cibulí a v Thai restaurantu v Praze za kvalitní víno a krevety.
Můj přístup se laskavě ani nesnažte hodnotit, neznáte mne. Měla by jste si lépe číst svůj lobbystický web a věděla by jste co jsem zač a svůj názor na Vaší kampaň jsem byjádřil hned ve svém první příspěvku zde.

turtle, 28. 6. 2009 – 13:42 #

Kunová:
1. Restaurace si má nastavit ceny tak, aby neprodělávala. Toto není práce zákazníka.
2. Web si čtu a vím , kdo jste, ale nevím , co to má měnit na věci.
3. Lobby je skupina lidí, která ovlivňuje vládní rozhodnutí, která jsou pak zakotvena v legislativě. Co bych asi tak já mohla tímto webem ovlivnit?

admin, 28. 6. 2009 – 14:39 #

1. Potom tento web ztrácí smysl.
2. Nemá to měnit na věci nic, jen by jste pak neměla pouštět z mozku na klávesnici podobné nesmysly na vrub mé osoby.
3. Lobby je slovo anglického původu, jež může znamenat:
-v původním slova smyslu předsíň, kuloár, foyer, vstupní chodbu, halu nebo prostoru nebo hotelovou recepci
-v přeneseném smyslu zájmovou skupinu (např. energetická, průmyslová lobby);
-skupinu pro lobbování, tj. ovlivňování poslanců, představitelů státu i veřejnosti
Takže Vás mohu považovat a považuji za lobbystku.

turtle, 28. 6. 2009 – 14:48 #

Fajn, tak mě považujte za lobbistku, je celkem jedno, jak tomu budeme říkat. Je pochopitelné, že mnoha lidem se tyto aktivity vůbec nelíbí. To je život a s tím se počítá.
K vaší druhé poznámce – restaurace si má nastavit ceny tak aby neprodělávala – vy odpovídáte, že pak tento web ztrácí smysl…..
To je zásadní nepochopení – jde nám o to, abychom za kvalitní jídlo zaplatili cenu tomu úměrnou. Do ní si provozovatel započítá veškeré provozní náklady a pak se ziskem prodá. Nemůže však uplatňovat pokřivenou strategii podhodnocování ceny jídla a následné kompenzace ušlého zisku balenou vodou.

admin, 28. 6. 2009 – 15:10 #

Paní kunová přestaňte přemlouvat. A hledat důvody jak to udělat , když tomu stejně nerozumíte. Už jsem psal, že kdyby si vodu naůčtovali majitelé do ceny jídla, tak by to odskákali ty co vodu nepijou.

vyvracec, 28. 6. 2009 – 17:16 #

Kunová:
Jde jen o to, aby si majitelé naúčtovali cenu jídla do jídla. Skutečnou , reálnou cenu jídla. Pak na tom nemůže prodělat ani majitel, ani ten, kdo pije něco jiného než vodu.

admin, 28. 6. 2009 – 22:06 #

Případ restaurace NOI jasně dokresluje opodstatněnost tvrzení, že tento web slouží k informování čtenářů o tom, kde se podává kohoutková voda. Paní Kunová zcela zřejmě věděla, že její dvojka je neopodstatněná. Věděla to přímo od manažera oné restaurace. Nicméně, vědomě uvedla své čtenáře v omyl. Nic by se nebylo stalo, kdyby Dr. Kunová v tichosti stáhla hodnocení restaurace Noi ze seznamu. Sama ho tam dala, takže by ani nikomu nic vysvětlovat nemusela. Pak se ale karta obrátila. Na základě jejího hodnocení se jiný host dožadoval vodovody. A ačkoliv Dr. Kunová původně slíbila manažerovi Noi mlčenlivost, teď, když potřebuje obhájit svůj postup, na svůj slib zapomněla a klidně nám to tady napráskala.
A co se ještě stalo v Noi? Když paní Kunová tu svoji dvojku zveřejnila, pravděpodobně vystavila onu servírku nebo číšníka, který jí tu vodu ochotně přinesl minimálně nemilému pohovoru se svým šéfem. Prosím Vás, všechny, kteří si myslíte, že zde zachraňujete planetu.
Uvědomujete si, že i v těch případech, kdy zde uvádíte dobré známky, můžete škodit? Že ti číšníci a servírky mohou být pěkně v presu. Z jedné strany host, který chce vodu a oni chtějí vyhovět. Z druhé strany šéf, který je zásadně proti podávání vody. Psala jsem to zde už 29.1.2009 19:15 v rubrice Příspěvky čtenářů:”Při návštěvě restaurace, kde – co se vody týče – je host spokojen, zeptal bych se, ZDA SOUHLASÍ s uvedením kladného hodnocení a zápisem do mapy.” Oni totiž vůbec souhlasit nemusí.

Anna, 29. 6. 2009 – 8:31 #

Reálnou cenu jídla? To je ale přece moc obecný pojem, ne? Paní Kunová stvořte zde tedy ještě jídelníček se všemi jídly se kterými je možné se na našem trhu setkat ať vím co je u Vás reálná cena jídla.
Myslím si, že je právo každého podnikatele dělat si cenovou politku dle svého uvážení, potřeb a možností a ne dle Vašeho, paní Kunová. Vy za něj daně neplatíte.

turtle, 29. 6. 2009 – 11:25 #

Přidat komentář

Zde jsou komentáře povolené pouze pro registrované uživatele. Registrace. Jste již registrován(a)? Přihlášení.



© 2008 Vodovoda . A děkujeme za návštěvu!